بیوگرافی محمدحسین زاهدی فر داور فوتبال + حواشی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی محمدحسین زاهدی فر

محمدحسین زاهدی فر دهه ۶۰ در تهران متولد شد، داور فوتبال است. بیوگرافی ورزشکاران

در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده است و در حال حاضر یکی از داورن فوتبال ایران در لیگ برتر خلیج فارس است، او هر هفته به عنوان داور یکی از مسابقات سوت میزند.

شروع فعالیت

وی از اواخر دهه ۸۰ شروع به فعالیت کرد و در لیگ دسته دوم سوت میزد اما از سال ۹۰ وارد لیگ برتر ایران شد و قضاوت بازی های مهم را نیز به عهده دارد.

حواشی داوری

زاهدی فر بخاطر اشتباهات زیادش در زمین به یکی از داوران پر حاشیه شناخته شده است و در بیشتر مواقع که قضاوت بازی های حساس به او داده می شود تیم ها به داوری او اعتراض می کنند.

بیوگرافی محمدحسین زاهدی فر داور فوتبال + حواشی

جنجال قضاوت بازی سپاهان و استقلال

دریکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر در فصل ۹۸-۹۹ دو تیم سپاهان و استقلال در یک بازی جذاب به دیدار هم رفتند که در نیمه دوم این دیدار در پی یک ارسال کرنر استنلی کی روش مهاجم بلندقامت سپاهان برای دفع توپ به هوا پرید، اما به شکل واضحی توپ به دست‌های او برخورد کرد که درعین ناباوری محمدحسین زاهدی فر داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت تا این اشتباه محرز او باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی بعدازاین دیدار شود.

تصاویر عروسی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس

محرومیت چند هفته ای

بعد از اشتباه واضح و تاثیرگذاری که محمدحسین زاهدی فر داور مسابقه سپاهان و استقلال در عدم اعلام ضربه پنالتی به سود آبی پوشان پایتخت انجام داد، کمیته داوران تصمیم به محرومیت این داور باتجربه گرفته است.

گفتنی است آقای داور احتمالا ۳، ۴ هفته ای دور از داوری خواهد بود.

در این میان کاربران فضای مجازی نیز واکنش های زیادی نسبت به اشتباه عجیب این داور جوان کردند و خیلی ها می گویند استقلال حریف سپاهان شد ولی حریف داور نه! و بر این باورند که اگر زاهدی فر قضاوت این بازی را انجام نمیداد الان استقلال صدر نشین بود.

  بیوگرافی و عکس های حامد لک و همسرش




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی ورزشکاران , ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: